Check this out!!!

Backpacking Eropah 2015 - Kos dan Bajet: 20 Hari 8 Negara

Sedikit info dan tips mengenai bajet dan planning untuk trip ni mengikut pengalaman kami. Hopefully dapat membantu sesiapa yg ada plan gila ...

Tuesday 2 April 2013

UJANG - Majalah Lawak Antarabangsa

dulu masa aku form 1 sampai form 3..aku adalah peminat fanatik majalah ujang..dari koleksi no. 1 sampai lah volume sblm aku masuk hostel (x ingat volume berapa)..

ye lah..time tu mana ada smartphone, FB semua cam bebudak la nih..
so bosan2 layan la Ujang..tapi aku mmg suka baca..release tension kata orang..
memang lawak giler (nasib baik aku x jadi gila)..

kekadang baca sensorang mau gelak guling2..takpun sampai kuar air mata..serius tak tipu..
mesti org keliling ingt aku mereng kot..huhu..

aku ada dulu issue nih
kredit to arkibnegara.blogspot.com

aku mmg tak miss every issue..masa tu kan takde income..so nak taknak aku kumpul la sket2 dari duit belanja tu..

antara lawak yg ada
banyak la part yg aku suka..antaranya 'asal usul nama tempat'..memang klako..huhu..
takpun 'interview ngan din beramboi' ..boleh pecah usus..

lagi contoh lawak
sayang seribu kali sayang..masa aku kat hostel..mak aku gi buang (jual) semua koleksi Ujang aku..(oh ibu..mengapa????)...
balik umah aku nengok dah kosong cabinet tu..uwaaa..sedih...

bagi aku issue yg awal2 dulu yg best..especially bumper issue..mmg sanggup kuat extra bajet...
i miss u Ujang...hehehe...u made me laugh and laugh...

4 comments:

  1. Replies
    1. yea betoi...lately dah makin kurang n kurang bergelak ketawa... :(

      Delete
  2. saye suka majalah ujang ngan majalah apo..
    best sgt..

    ReplyDelete
    Replies
    1. best kan!!!! mmg x jemu baca..sayang koleksi awal2 dah xde. :(

      Delete