Check this out!!!

Backpacking Eropah 2015 - Kos dan Bajet: 20 Hari 8 Negara

Sedikit info dan tips mengenai bajet dan planning untuk trip ni mengikut pengalaman kami. Hopefully dapat membantu sesiapa yg ada plan gila ...

Tuesday 2 April 2013

Sup Utara Power seksyen 18 Shah Alam

perghh...punya la lama tak dtg lunch kat sini..
sejak da takde geng kat opis tu..lama gak la aku x jejak kaki..

kali ni tetiba lak teringin nak makan sup kat sini..(sedap woo..)

setiap kali dtg sini, menu aku mestilah sup ayam goreng, nasi putih n telur masin..and of coz..sambal belacan..fuhh kali ni sambal mengancam kot..sampai nangis aku dibuatnya..tak campur berpeluh-peluh lagik..huhu..

sup ayam goreng ni takde dalam menu..tapi bagi sesapa yg request..dia boleh buat..
rasa dia lagi best dr sup ayam biasa..bagi aku lah..
tu la sebabnyer asal dtg sini aku order menu nih eventho masa nak datang tu terasa nak try menu lain..huhu..

ayam goreng yg direndam dlm sup..menu feveret aku
x complete kalo xde telur masin n sambal berapi
selain tu banyak jer menu sup lain...nasi ayam pun ada (ok gak..)...kalo terasa nak makan nasi lemak yg tersedia bungkus pun ada...

selalunyer lunch time jumaat ar ramai..kalo lambat sket kena tunggu lak nak cari tempat duduk..dah ar kat ctu susah sket nak cari parking..

selalu aku ngan opismate kalo nak lunch sini..ngam2 12.30 kena kuar..kalo ak sangkut plak ngan jem lagi..





No comments:

Post a Comment