Check this out!!!

Backpacking Eropah 2015 - Kos dan Bajet: 20 Hari 8 Negara

Sedikit info dan tips mengenai bajet dan planning untuk trip ni mengikut pengalaman kami. Hopefully dapat membantu sesiapa yg ada plan gila ...

Tuesday 2 April 2013

Yati Ayam Percik Sek 7 Shah Alam

yeah..kali ni aku n Mimi berjimba lagi..wuut wuut...

kan ari tu da ingat nk cari tpt lepak baru selain Big Brother.. big-brother-restaurant-and-grill- ..
so kali ni memula ingat nak ke Serai..tp since time tu peak lunch hour...kebarangkalian tempat tu pack adalah quite high..

jadinyer kitorang ke Yati Ayam Percik..(eventho ada satu branch kat BBB..aku x pernah lak jejak kaki ke situ)..

snap dr dlm keta..muahaha..time ni dah start ujan..
time sampai tu mmg tak ramai orang..so agak comfy ar aku ngan Mimi nak borak2/gossip2..hehe..

aku order nasi goreng ayam percik n mimi plak nasi kerabu ayam percik..

ni dish aku..
Mimi nyer..
 my feveret fruit juice..honey dew..
mata kucing...mimi nyer..
kuah percik tu ok la bagi aku..ada rasa..tp Mimi kata kali agak cair..coz masa first time dia dtg tu..gravy dia pekat..

nasi goreng n kerabu tu pun ok la bagi aku...air buah memang pekat since aku mintak tanak ais..

since time tu hujan yg sgt lebat..makanya kitog lepak la lagi pas makan tu..sempat la order cucur udang utk kudap2 (perut dah penuh tp sajer je nak mengada-ngada)

cucur udang yg rangup
cucur udang nyer sangat la rangup..tapi sos nyer bagi aku agak manis..pekat tapi manis..

overall bagi aku not bad la food dia..boley ajak BB gi rasa kat Bangi nyer..mana la tau dapat gravy yg pekat plak..huhu..

No comments:

Post a Comment