Check this out!!!

Backpacking Eropah 2015 - Kos dan Bajet: 20 Hari 8 Negara

Sedikit info dan tips mengenai bajet dan planning untuk trip ni mengikut pengalaman kami. Hopefully dapat membantu sesiapa yg ada plan gila ...

Sunday 14 April 2013

Pecel Lele Lela, Kota Kemuning

finally..setelah lama menunggu (takde la lama sangat)..aku n Malynn pun berjaya meet up and lunch kat sini.
actually Malynn yg intro pasal tpt ni dlm blog dia. malynnlife  
 
customer yg masuk akan di greet dengan jeritan (yes..jeritan..semua org akan tengok).."Selamat Pagi"..Time ni aku masuk sensorang..so agak malu-malu alah la jugak..huhu..
yelah..tagline dia 'Selamat Pagi di Lela'..so x kira what time customer datang pun..dorang tetap akan jerit selamat pagi..


see the Tagline....
interior dia mmg sangat ceria kot...Hijau dan kuning..ala-ala Kedah la plak...nak pulak time lunch...lagi nampak bright keadaan dia...

hijau yg ceria..peace yooo...

menu nyer...
memang banyak choice..and semuanya menarik..tapi since aku dah lama tak merasa ayam penyet yg best..i decided nak try yg kat sini..

set Ayam Penyet..
bagi aku..sambal dia agak sedap..tp pedas sangat kot..tapi aku suka..hehe...pastu instead of sup kosong..sup dia sup asam..masam sket kot..

lele mayonnaise
Nie Malynn nyer..okay gak rasa dia..rangup...

air kelapa jeruk
both of us pilih air ni..basically..its air kelapa + oren..bagi aku sedap..Tp Malynn kata kat Cibiuk lg sedap..ok..since aku x pernah rasa kat Cibiuk lagi..so..no comment...hehe

bila nak balik..sekali lagi kena jerit.."terima kasih..datang lagi.."...huhuhu...

overall..food dia not bad..bagi aku..aku akan dtg lagi sbb nk try menu yg lain-lain plak..

until the next time.....

No comments:

Post a Comment