Check this out!!!

Backpacking Eropah 2015 - Kos dan Bajet: 20 Hari 8 Negara

Sedikit info dan tips mengenai bajet dan planning untuk trip ni mengikut pengalaman kami. Hopefully dapat membantu sesiapa yg ada plan gila ...

Sunday 14 April 2013

Makna Founder's Run 2013

hahaha...entry ni sooo backdated..
hmm sungguh lama baru nak update..

31 Mac ari tu aku join Makna Founder's Run..tu pun sbb company aku tlg register kan ramai2..
dia ada 12km, 7km and 3km fun run..

sebagai org yg tersangat jarang meng'exercise'kan diri..of coz aku pilih 3km kan..itupun kitorng (yg sama 'stamina' ngan aku pilih nak jenjalan sajer..huhuhu...)

location nyer kat Padang Merbok..start kul 7pagi ko..pastu lak geng2 ofis nak berkumpul kul 6.15pg..konon nak posing dulu la..aku ngan BB kuar kul 5.45 kot..Subuh kat Masjid Negara dulu baru la gerak ke padang..

nie aku nyer...pin kat t-shirt
memula start ngan warm-up..berpeluh gak la..belom apa2 lagi kot..then 12km and 7km release dulu..
pastu baru la 3km...

haa..ingat aku nak lari..jangan harap...huhu..jenjalan je la sambil menikmati udara pagi...jalan nyer jalan..kaki aku da start melecet..maklumler pakai kasut baru..hehhehheh..

nak dijadikan cerita..org yg in-charge jaga route 3km tu mana ntah pergi...(b'fast kot)..so org yg 3km ni pun menonong je la lari..dah half way tu baru ada org inform yg itu utk 7km..haa..mau tak rasa nak pengsan..nasib baik aku dok ala-ala belakang la jugak..so tak jauh sgt nak patah balik..
end-up yg 3km ni jadi 5km..huhuhu..

abes la gak walaupun semput..huhu..
abes je run tu..amek cert and t-shirt free..terus balik..tak kuasa aku nak tunggu..bukak kasut terus aku..lantak la nak kaki ayam pun..

apa-apapun..mmg best ar gak join event cam nih...next time boleh join lagi..tapi kena exercise dulu kot..(masa entry ni ditaip..the execise thing still not happening..sigh...)

you are WELCOME


2 comments: