Check this out!!!

Backpacking Eropah 2015 - Kos dan Bajet: 20 Hari 8 Negara

Sedikit info dan tips mengenai bajet dan planning untuk trip ni mengikut pengalaman kami. Hopefully dapat membantu sesiapa yg ada plan gila ...

Friday 9 June 2017

Percutian ke Sabah; Lepak di Kota Kinabalu dan pulang. Day 4

Breakfast di Promenade Hotel ni sangat menarik. Agak banyak pilihan yg ada. Dan rasanya juga memuaskan. Agak lama aku dan CIk Ita lepak di situ sambil menikmati makanan. Haha.

Agenda hari itu hanyalah nak mencari luggage utk megganti beg CIk Ita yg dah rabak tu. Selepas chek-out, kami terjah mall yang berdekatan, iaitu Imago Mall. Mall ni agak happening. Nasib baik Cik Ita jumpa luggage yg berkenan. Kebetulan ada tarian kebudayaan masa kami di situ. Memang menarik tertarik kau memang dabomb gitu. Tak puas nengok. Memang sblm tu aku pun ada tanya Cik Ita pasal Cultural Village kalau ada nak dikunjungi nanti. Ok puas hati dah dpt tengok tarian.



 Lunch pun kami lunch di Pizza Hut saje. Itupun jenuh nak menunggu disebabkan kekurangan staff. Padahal customer tak ramai pun. Flight balik adalah 5pm. Sebelum ke airport, sempat juga kami singgah di Masjid Bandaraya, masjid terapung di KK.
dalam masjid
Usai solat, kami pun bergerak ke airport dan memulangkan kereta. Masa pulangkan tu, aku inform la brother tu pasal RPM dan gear problem tu. Boleh pulak dia kata itu perkara biasa. Apa dia ingat aku x tau ke pasal keta. Angin aku kejap tp memandangkan nak balik, aku iyekan saja. Huh.

Perjalanan balik was smooth eventho flight kami delay sejam. Nasib baik dpt meal yg sedap. Terubat lara hati. Hahaha..Berakhirlah sudah kisah percutian yg tak seberapa ni. Next time, boleh ajak BB utk explore pulau2 di Sabah pula.

No comments:

Post a Comment