Check this out!!!

Backpacking Eropah 2015 - Kos dan Bajet: 20 Hari 8 Negara

Sedikit info dan tips mengenai bajet dan planning untuk trip ni mengikut pengalaman kami. Hopefully dapat membantu sesiapa yg ada plan gila ...

Friday 10 August 2018

Hotel Review: Royale Chulan Damansara

Jumaat lepas, aku join company dinner, held at Royale Chulan Damansara. Mula2 ingat nak ajak BB utk stay hotel, tapi dia kena kerja full day both Jumaat Sabtu, so aku pun ajak Cik Wani utk join bilik.

Kami book Superior room with breakfast. Aku sampai lil bit early dlm 12.30 pm mcm tu. Kalau ada bilik, boleh je nak check-in awal no extra charges. Nasib baik hotel tak full.

Mari tengok bilik. Nak kata besar sgt tu idok le. Standard la utk Superior room. Ekon agak lambat utk sejuk. Aku on sejak masuk bilik, dan tak off hinggalah kami habis dinner dlm 11pm mcm tu, masih tak sesejuk biasa. Huhu..


 


view kami..Malam ok la jugak nampak lampu lampi
masquerade night uollss
hadiah luck draw..Kihkihkih
Breakfast at 1st floor di Royale Coffee house. Di sini adalah link ke e-curve. Ada juga Royale Ice Skating tp kami tak tengok pun rate dia.

Breakfast buffet memang banyak choice. Boleh la sampai jadi ular sawa. Tapi bagi aku, rasanya biasa-biasa je. Sedap lagi di ShangRi la seblm bih. 



Ada guard mengawal keadaan..huhu

No comments:

Post a Comment