Check this out!!!

Backpacking Eropah 2015 - Kos dan Bajet: 20 Hari 8 Negara

Sedikit info dan tips mengenai bajet dan planning untuk trip ni mengikut pengalaman kami. Hopefully dapat membantu sesiapa yg ada plan gila ...

Thursday 9 August 2018

4Fingers Crispy Chicken, IOI City Mall

Ini adalah kali kedua aku makan 4Fingers nih. First time di Midvalley di introduced by Lady Nora. Kali ni aku berdating dgn Cik Ita pula. Tengah jalan2 cari makan, tetiba ternampak 4Fingers ni..Ooohh dah ada di IOI City rupanya. Aku pun berjaya menghasut Cik Ita utk santap di sini.


Menu nya
Sila beratur ye
Bahagian santapan
dah order, dia bagi buzzer nih. Benda alah ni akan bunyi dan menyala bila turn ko amek food

amek food di sini
Aku order drumstick rice box. Crispy lah
Nasi dia ada seaweed. Rasa dia ala2 mcm nasi sushi sikit2
Cik Ita order mix drumstick and wing
Kesimpulannya, memang ok bagi aku kalo tak xde la repeat makan kan..Tapi Cik Ita kata ayam spicy tak berapa spicy seasoning dia compare to Kyochon. (memang kami order yg spicy). No comment sbb aku tak pernah makan di sana..Haha..

OK Next....

No comments:

Post a Comment