Check this out!!!

Backpacking Eropah 2015 - Kos dan Bajet: 20 Hari 8 Negara

Sedikit info dan tips mengenai bajet dan planning untuk trip ni mengikut pengalaman kami. Hopefully dapat membantu sesiapa yg ada plan gila ...

Thursday 27 March 2014

Korea BBQ Place, One City, USJ

Yeay..its makan time…kali ni aku, Malina n Farah dah berpakat nk lunch date di One City, USJ…last time Farah n aku pi..makan kat Den Den..Japanese food…kali ni nk jugak cari Japanese tp xde restoran yg ada sushi berpusing..(hihi..ala mcm Sushi King tu..sushi membuat pusingan..menanti utk di ngap..)

So disebabkan itu..makan bertukarlah plan ke Korea BBQ Place..siap ada Sijil Halal lagi..

Deco di Wall
Menu selection mmg sgt bnyk..jadi amek masa gak la nak decide..
Last2 pilih yg ni..Chicken grill Korean style..wif mash and salads n rice..punya lama mknn sampai..org ye xde la ramai sgt..mebbe nak grill tu amek masa (bersangka baik..huhu..)
ni la set yg aku mkn tu...
Ermm bagi aku chicken tu biasa je..nasi tu mcm nasi goreng cina je rasa dia..mash..ermmm what to say..sbb aku dah bench mark kan Big Brother nye mash..so mcm langit n bumi la rasa dia..so sedey ok…  Surprisingly..aku Berjaya abeskan salad..muahaha…

Malina amek chicken grill..side dish dia pun lebih kurang..

Farah amek pasta wif roti yg blh makan tu..dia kata ok je..


Dah borak2..dah abes makan..ingat kan nak balik dah..ehhh tetiba waiter tu dtg bawak sepotong kek..siap ada lilin lagi..ehh utk aku kah? Awwww so terharu my frens…thanks ye Pn Malina kiut n Pn Farah Cantek.. muah muah…
Red Velvet by Secret Recipe..
Tq lovely ladies...

No comments:

Post a Comment