Check this out!!!

Backpacking Eropah 2015 - Kos dan Bajet: 20 Hari 8 Negara

Sedikit info dan tips mengenai bajet dan planning untuk trip ni mengikut pengalaman kami. Hopefully dapat membantu sesiapa yg ada plan gila ...

Thursday 27 March 2014

D'Arab Cafe, Seksyen 7

Ok. kali ni ngedate di D’Arab Café, Anjung 7, Seksyen 7 Shah Alam. Kebetulan lalu kat area ctu..n perut lak lapar..ye la time lunch katakan..aku teringat la org sebut pasal tpt nih..tekak aku laju je kalo ajak makan mknn arab..
antara menu yg ada...
Tpt dia ala2 mcm food court gitu..bnyk la jugak choice dia..Nasi Mandy..Kabsah..geng2 yg tu la kan..

My biras went for Royal Arabic n aku lak disebabkan ternampak menu Chicken Aukdah..terus la interested nak try..sbb dulu2 aku slalu mkn kat area Mutiara Damansara, food court gak n sgt sedap…(sayangnye kedai tu pun da tutup…)

Royal Arabic..ada roti skali...
Chicken Aukdah..ok la...
Overall..not bad la tp bagi aku the nasi tu sedap lg masa kami mkn kat Sana’a and Aukdah tu mmg x blh compete ngan stall kat M.Damansara tu..


Tapi stall seberang dia..nasi kukus lagi ramai org..panjang tul line beratur..mebbe next time blh try ctu lak…hihi…

No comments:

Post a Comment