Check this out!!!

Backpacking Eropah 2015 - Kos dan Bajet: 20 Hari 8 Negara

Sedikit info dan tips mengenai bajet dan planning untuk trip ni mengikut pengalaman kami. Hopefully dapat membantu sesiapa yg ada plan gila ...

Tuesday 31 December 2019

2019 - Tahun yang mencabar

Goodbye 2019..

Hari ni hari terakhir untuk 2019. Tahun ni dikira yang mencabar buat aku. This was not my year..

Tahun ni aku mengalami 3 kehilangan..
-January - Ayah mertua pergi
-October - Abang ipar pergi
-December - yang paling tak dapat diterima, mak aku pergi selama-lamanya..

Mood aku memang merudum sepanjang tahun ni. Arwah mak aku di diagnose Kidney cancer on January. Advance stage. Allah..kami sekeluarga menerima dengan redha. Her health keeps on deteriorating since January sampailah ke penghujung hayatnya. 

Semoga roh-roh mereka ditempatkan di kalangan orang yang soleh.

Welcome 2020..Semoga tahun baru akan memberi semangat baru buat aku..

No comments:

Post a Comment