Check this out!!!

Backpacking Eropah 2015 - Kos dan Bajet: 20 Hari 8 Negara

Sedikit info dan tips mengenai bajet dan planning untuk trip ni mengikut pengalaman kami. Hopefully dapat membantu sesiapa yg ada plan gila ...

Saturday 30 November 2013

The Teapot Deli @ SACC Mall

yeah kita bertemu lagi dalam rancangan makan2..

kan aku da cakap entry bulan ni semua pasal makan okay..(sambil menafikan ke'bambam'ku..)

few days ago aku n Malina plan la nak lunch sama..lama kot tak jumpa..maklum la masing2 busy..(aku purak2 busy kot..)
Tanya akak Google, terbaca la satu tempat ni yg serve western food yg sedap dan murah..alkisahnye si Malin terasa nak makan mcm orgputih..(aku speku mengidam tp telah dinafikan oleh si Malin..jgn marah ye..)..ok sambung..
sekali dah excited dah nak gi..rupa2nya tpt ni bukak dr kul 6pm..so nak tak nak kena tukar plan..ke SACC la kitrg ni..

aku plak teringat satu cafe dlm SACC mall nih yg mmg ramai org time lunch..ada skali tu aku lalu..mmg full house..then Mimie plak mention pasal tpt ni..so..the mother cat is indeed curious...

ok...so..tpt ni nama dia The Teapot Deli..
masa sampai tu dah ramai tp x pack lagi..boleh la nak santai kejap..

baa caakkk...
aku order bread butter puding..okay la..tp custard sauce to manis..(manis2 pun licin aku kerjakan...)
 ni Malin nyer Victoria cake..boleh la..hihihi..
for main entree aku order chicken roast wif blackpepper gravy..sedap..potato salad tu pun ok..(broccoli tu terpaksa ku telan jua...)
nie Malin order Chicken Kiev. deep fried chicken breast wif garlic and butter gravy..memang sodapp..

kesimpulannya..ok la..boleh la kalo nak dtg lagi try yg lain plaks....

2 comments: