Check this out!!!

Backpacking Eropah 2015 - Kos dan Bajet: 20 Hari 8 Negara

Sedikit info dan tips mengenai bajet dan planning untuk trip ni mengikut pengalaman kami. Hopefully dapat membantu sesiapa yg ada plan gila ...

Friday 22 November 2013

Pak Putra Restaurant Melaka

Last week mcm biasa was my outstation trip ke Melaka..kena gi cepat2 seblm skool holiday..kalo x seksa nak cari hotel bagai..
erkk tetiba lak kali ni BB nak itot…(kenapakah?)..

Ok lah..at least aku ada driver and geng makan..hihi..

First day tu lunch kat Aeon Bandaraya Melaka je..sbb next appointment aku kat area ctu je..so nothing special except that sempat la aku window sopping walau sekejap..(jadila..)

Petang tu aku ajak BB gi try Nan kat Pak Putra Restoran..tpt ni aku found out sblm ni lagi tp time tu aku terdatang awal..so tak ready lagi..Nan is one of my favy..aku google nan best kat Melaka..mostly akan kuar pasal tpt ni..so apa lagi…

Kitrg sampai da dekat kul 6.30 ptg, org pun dah ramai..
 
courtesy from Google..x sempat snap
Aku order Nan Garlic wif Cheese..dia ada double cheese n triple cheese..aku amek satu cheese je..hihi..
BB lak order Nan Onion..then kitrg share Tandoori Ayam..
 
Walawehh..nan dia mmg lembut n sedap..kalo setengah tempat tu ko baru makan separuh dah muak sbb tebal sangat..ni satu keping mmg x cukup..tapi memandangkan aku makan ngan BB yg perut size S, maka terpaksa la aku mengontrol nafsu ku..muahahaha…Ayam pun sedap..takde la banyak area hitam yg hangus tu..BB pun suka..licin lincau pinggan masing2…
 
Garlic wif cheese..nyum..nyum..
Nan Onion
Dal pun sodapppp

Marveles...
 
Dia kata nak order lagi satu..aku punya la suka..hihi..tapi end up x jadi sbb dia nak cari nasi lak mlm tu..cisss..takpe takpe..aku kan mmg akan dtg lagi ke Melaka nih..huhu..

P/S: Sori Mie x dapek nak ajak ko..En Zul ni tiba2 je nak ikut..hihi..

2 comments:

  1. Sedapnya! Kat area mana kedai ni Dot? Aku dok Melaka pun taktau.
    Weyy, syoknya BB hang ikut. Barulah dating kan..
    Dont worry, many more chances for us to together next time k :)

    ReplyDelete
  2. kat area Taman Laksamana..dekat je ngan Melaka Raya tu..
    next time kita p keh...

    ReplyDelete