Check this out!!!

Backpacking Eropah 2015 - Kos dan Bajet: 20 Hari 8 Negara

Sedikit info dan tips mengenai bajet dan planning untuk trip ni mengikut pengalaman kami. Hopefully dapat membantu sesiapa yg ada plan gila ...

Thursday 21 November 2013

Laman Grill @ Shah Alam

Sejak dua menjak ni asyik je x dpt nak menghapdate blog ku ini..
Nak kata bz sangat tu xde la..mebbe mood tu asyik ke laut je..

Baru2 ni (xde la baru sangat..), aku n Mimie gi la try Laman Grill S.Alam kat Laman Seri tu..ye la..ari tu kan aku da gi yg kat Bangi..kan aku kata sedap..laman-grill-bangi so..kitrg nak la try yg kat S.Alam laks..

Sampai2 tu da pukul 12 lebih..so just nice la kan utk lunch hour..time tu ada satu couple dlm restoran tu...
Sblm order tu sempat la kitrg posing dulu kot...kali ni aku x snap la gambo menu sbb kat Bangi da snap..sama je kot..
piece yooo..pn mimie pink
centre piece..
kudap-kudap
 Kali ni aku nak order menu nih..
Tapi too bad, adik waitress tu kata bahan mentah tu x sampai lagi (apa kes..operation hour starts at 11am..should be all item in the menu dah ada..kalau x..sila jangan bukak kedai dulu ok…time kat bangi pun jadi mcm ni masa Cik Ita nak order one of the dish..) Ok..minus 1 point dari situ..


Last2 aku order chicken grill wif 2 side dish..chicken tart and salad (aku mintak tukar salad wif mash potato sbb mash ni ada dlm menu yg aku nak tp takde tu..)
Jeng jeng jeng…nin dia..

Ermm mcm mana nak describe ek..nak kata x sedap xde la epic failure sangat..tp not up to my satisfaction la..mebbe gravy dia x brp best..mash pun..agak berketul2 (x sure mmg style dia mcm tu or….) and bagi aku rasa dia x sesedap mana jugak…(ok ok aku nak confess..Big Bro’s mash is still the best!!!!)..Tart tu ok la jugak…

Mimie lak order sumtin wif crab..kalo nengok gambo mcm best je..tapi quite disappointing jugak..portion crab dia sangat la kecik..not worth ur money..yg macam popia tu errmm boleh la



For the drinks kitrg order milkshake..Mimie Choc milk shake, aku amek Vanilla milkshake..aku yer mmg rasa susu tepung..uwaaa..rasanya McD nyer lagi sedap..X jadi order dessert sbb da kuciwa…..



uhuk..uhuk..kuciwa...

babai..i may not come again...
Overall bagi aku la..really not worth our money coz dia agak pricey..(ye la..owner dia kan femes..hihi..)
(bila da kena mcm ni memang rasa asyik teringat kat Big Bro je…huhu..)


Anyway thanks Mimie sbb belanja aku..next time is on me okeh…

2 comments:

  1. Dot sayang. Nampak gaya kita tak pi dah kut restoran ni kan.. hehe
    Big Brother jugak la lepas ni yang sedap dan mantain tahap kesedapannya..

    ReplyDelete