Check this out!!!

Backpacking Eropah 2015 - Kos dan Bajet: 20 Hari 8 Negara

Sedikit info dan tips mengenai bajet dan planning untuk trip ni mengikut pengalaman kami. Hopefully dapat membantu sesiapa yg ada plan gila ...

Thursday 13 February 2014

Tony Roma's @ Sunway Pyramid

Sempena CNY ari tu..bos ku (baca:company) telah berbesar hati utk belanja kami satu departmen makan..yess..makan besar juga bersempena 2013 punya usaha..

maka kami pun sepakat memilih Tony Roma's...mula2 plan nak dinner tp last minit bos adal hal..so kena tukar ke lunch saje..Tp big boss telah bagi green light utk kami balik lambat..(yela..lunch break sejam je kot..mana cukup nak enjoy makan..)

aku terfikir nak makan steak..n aku pilih New York Strip..(slalu disebut2 dlm Hell's Kitchen .. makanya aku pun nak try la..)
aku pilih medium well..so daging nye agak lembut dan tak melekat kat gigi...sos nye ada banyak selection..tapi baked potato agak kureng..dan coleslaw tu org lain yg makan..
 
my New York Strip..
gambar2 kat bawah ni adalah antara menu yg dipilih oleh colleague aku yg lain..so aku x ingat namanya..hihi..
 

 

 
 
my drink..ada coconut..choc n vanilla
 
appetizer..onion loaf da tggl separuh..
 
must have dessert..
 
this is us..sorang je xdpt join sbb ada family matter...

 
 
 

1 comment: