Check this out!!!

Backpacking Eropah 2015 - Kos dan Bajet: 20 Hari 8 Negara

Sedikit info dan tips mengenai bajet dan planning untuk trip ni mengikut pengalaman kami. Hopefully dapat membantu sesiapa yg ada plan gila ...

Thursday 13 February 2014

Teratak Angah @ Kemensah

wiken yg lepas jugak..bersempena ngan abg aku yg dok New York tu balik..kami satu family berpakat la nak berpiknik n BBQ kat cni sambil mandi-manda..
kakak aku pun mengsuggestla tpt ni which aku x pernah tau pun..hahaha..

nak dtg cni just ikut jalan ke Zoo Negara..then ikut je jalan kampung tu (mmg akan lalu kampung pun...)..sampai ke ATV park..lalu chalet2 lain dan Teratak Angah ni adalah yg paling hujung...
boleh sewa chalet kat cni kalau nak tukar2 baju or solat ke..utk selesa sikit la...

masa kami dtg ni agak ramai org termasuk la muda-mudi..(aku tak muda-mudi ke?...)..geng2 motor n geng2 budak skolah pun ada..

oleh kerna terlalu sibuk mengBBQ..maka aku terlupa nak snap gambo bnyk2..kalau nak tau detail..silalah tanya pakcik Google ye..

tp yg best air dia mmg sgt sejuk ok..dan best..huhuhu...







No comments:

Post a Comment