Check this out!!!

Backpacking Eropah 2015 - Kos dan Bajet: 20 Hari 8 Negara

Sedikit info dan tips mengenai bajet dan planning untuk trip ni mengikut pengalaman kami. Hopefully dapat membantu sesiapa yg ada plan gila ...

Wednesday 26 February 2014

Throwback 4 - USS 2011

oleh kerna aku masih outstation dan lepak di bilik sensorang..maka marilah sambung sesi throwback utk mengisi masa..hahaha...

Ok time ni aku n Pn Malynn masih bekerja di ofis yg sama..kami plan utk ke USS dengan bertemakan bajet travel selama 1 mlm je...Malynn ajak Pn Ariza yg jugak customer aku..(keciknye dunia..) n aku plak ajak Nora..malangnye Nora telah mengpreggykan diri..jadinya dia terpaksa cancel...
kami book Air Asia Go..which is flight + hotel... Hotel pun hotel bajet ok..di Geylang x silap aku..

Flight adalah pagi2 buta dan kami touch down kat Changi dlm kul 7 pagi ++ gitu..Terus amek MRT ke Sentosa dan akhirnya sampai di USS..
Tiket pun dah siap beli online which was lagi murah dari beli kat kaunter..
Maka doklah kami di ctu sampai petang dan mengenjoykan diri dan mengabehkan duit beli souvenir..

Layanzzz....


dah sampai kena snap kat cni dulu..

baa cakkkk....

auum auumm...

apsal aku memendekkan diri haa...

ada yg takut di situ..hihihi...

woot woot

aweks cunn..both are taken ok...

Shrek n Fiona

curik-curik bergambo

we are travel buddies....

konon....

yellow cab yg femes tu

ni kat Mummy nye area

Far Far Away...
Hajat di hati nak datang sekali lagi...nak pulak skrg dah ada transformers...(bagi hint kat Cik Ita...hahaha..)

2 comments: