Check this out!!!

Backpacking Eropah 2015 - Kos dan Bajet: 20 Hari 8 Negara

Sedikit info dan tips mengenai bajet dan planning untuk trip ni mengikut pengalaman kami. Hopefully dapat membantu sesiapa yg ada plan gila ...

Thursday 4 July 2013

Lady Driver....

(setelah sekian lama baru la ada mood nak update..itupun sbb semua FB games aku tengah roadblock..so kena tgg org lain rescue..huhu..)

Lady Driver...slalu kan dengar phrase ni? takpun kalo ada sumthin happen on the road..kalo nengok driver nyer pompuan..mesti org akan kata.."oh pompuan..patutla.."

aku sbg pompuan n driver kekadang setuju..kekadang x setuju..yela..bukan semua lady drivers mcm tu kan..(harap2 aku x termasuk..huhu..)
tapi since aku hari2 on the road..mmg jumpa perangai driver yg pelbagai ragam..baik laki or pompuan..sama je...
tapikan..apsal kalo men driver yg buat hal..org tak cakap.."oh laki..patutla.." hehehe...

bercakap pasal Lady Driver ni teringat plak ada satu insiden nih..time nih aku kt Melaka..ngah beratur kat traffic light..tetiba ada plak satu keta nih..langgar red light..tapi dia terstuck kat tengah2 junction...mula la kalut minah tu camner nak crossover sbb kat main road..(padan muka hang..sape soh langgar lampu merah..)

mesti org2 kat situ akan cakap.."sape yg drive? kalo pompuan..patutla..."

minah yg terperangkap kat tengah..hahaha...


No comments:

Post a Comment