Check this out!!!

Backpacking Eropah 2015 - Kos dan Bajet: 20 Hari 8 Negara

Sedikit info dan tips mengenai bajet dan planning untuk trip ni mengikut pengalaman kami. Hopefully dapat membantu sesiapa yg ada plan gila ...

Sunday 7 July 2013

Bukit Gambang - A Company trip - Part 2

So lepas lepak2 layan tv jap..bersiap2 la for annual dinner..
tema kali nih Celebrity Nite..ape yg nak celebrity nye aku nih..jadinya..aku just pakai dress..ala..glamer la gak dress pun..(muahaha perasan..)

Tapi yg x bestnye tahun ni GM suruh arrange table seating..maksudnye takleh nak duduk sesuka hati la kan..aku nyer table xde sorang pun geng2 yg ada..so bosan..nak enjoy makan pun tak best..tp food nye pun so so jer…
blur la plak..maklumle tak pueh ati..tangkap gambo pun x bersungguh...
MC pun bosan..x happening pun mcm previous years..
Yg gempak kali ni Lucky draw prizes..much much better than last year..tapinye aku dapat Thermo Pot..x best sebab dah ada sebijik kat umah…hmmm…xde rezki nak dapat grand prize…
wif some of my dept team..baju belang tu is my BOSS...
lepas grand prize give away je..semua pakat keluar ballroom..xde la nak lepak2 (except non muslim la..yamseng kekdahnye..)

Hopefully..next annual dinner will be more enjoyable than this…..

The next morning activity was Brainstorming..hahaha..
apakah kan..aku lebih rela buat physical activity dr brain activity..tp nak wat camner…join je la…terpaksa la memerah otak pagi2 tu..nasib baik dlm group..kalo tak….

Perahan otak sedang berlangsung..otak..otak...(gaya zomba kg pisang)
Pas abes..gi lunch..pastu bersiap2 balik…maka babai lah Bukit Gambang..kalo ada rezki..mungkin dtg lagi…oh..sblm masuk hiway kitrg singgah jap cari ole-ole..
cari ole-ole jap....
Ape je yg aku nk cari..beli kepok segera n satar sket..(sedap lg satar kuala kemaman tu..)

Berakhir la sudah trip kali ni..harap2 next year deme plan kat tempat yg lagi havoc….hehehe….

No comments:

Post a Comment