Check this out!!!

Backpacking Eropah 2015 - Kos dan Bajet: 20 Hari 8 Negara

Sedikit info dan tips mengenai bajet dan planning untuk trip ni mengikut pengalaman kami. Hopefully dapat membantu sesiapa yg ada plan gila ...

Sunday 19 May 2013

keta oh keta....

hmm tahun ni je dah berapa problem arose pasal keta kesayangan aku nih..

mula2 ari tu bateri kong tiba2 kat opis..padahal aku rasa baru je ganti..
nasib baik ada satu workshop yg dekat ngan opis nih...
kena la panggil pomen tu datang opis tukar..
terbang la RM180...

baru-baru ni plak BB terlanggar divider kat post guard nk masuk umah..
terhiris la sket kat tepi tayar..ingatkan blh tampal..
rupa-rupanya kena ganti tayar baru...
terbang la lagi RM170 (nasib BB yg bayar..but still...)

Lagi skali nasib malang ku tiba-tiba aircond tak sejuk langsung..dah la ngah panas2 terik..
berpeluh2 la aku dlm keta tu.. check nyer check..rupa-rupanya kompressor kong...
OH MY MONEY!!!!!
tukar kompressor la..belting la..ini la..itu la...ngam-ngam kena RM2000...sob..sob..sob...

well..apa nak dikata...kereta la sumber aku mencari rezeki..(chewahh ayat skema lak).. yela..kalo cik itam ni takde..patah kaki aku..camner nak gi jumpa customer...

apa-apapun kena terima jelah kan..takkan nak konplen kan... dah kije aku camni...
harap2 cik itam tak buat hal lagik pas nih..
mana aku nk cekau duit nanti....

1 comment:

  1. Hmm. Ciannya, kat Cik Itam Blackie and ownernya sekali.
    Harap2 lepas ni no more such problems ya

    ReplyDelete