Check this out!!!

Backpacking Eropah 2015 - Kos dan Bajet: 20 Hari 8 Negara

Sedikit info dan tips mengenai bajet dan planning untuk trip ni mengikut pengalaman kami. Hopefully dapat membantu sesiapa yg ada plan gila ...

Saturday 11 May 2013

aku dan tv

aku dan tv mmg tak dapat dipisahkan..sesapa yg pernah duduk satu umah ngan aku mmg tau pasal ni..(betul tak cik ita?..hehehe)

sejak zaman kocik2 smpi la sekarang masih tak boleh nak ubah habit aku nih..kalo dunia budak2 dulu dengan kartun nyer...to name a few..Thundercats...smurfs..suria perkasa hitam...ultraman ace..n tak lupe Power rangers..(had a crush on the Blue Ranger..Billy kot nama dia..hehe)
childhood crush..ranger biru...
Bila da besau sket..moved on to Cantonese drama..aku dah lupa mostly tajuk siri2 tu tp selalunye yg ada Leon Lai..hehheh..memang x miss..slalu kena marah ngan mak sbb lambatkan solat (slalu kan tayang time Maghrib)..
 
hehe..ensem tak????
pastu ada time yang siri The Cave of the Golden Rose tengah meletup..tak silap aku dia kuar time posa..makanya aku lepas terawih akan berlari-larian (naik beskal) dr masjid shoot ke umah...makanya bising la mak aku lagi pasal perangai anak daranya yg tak semenggah nih...tapi Fanthagiro dan Romualdo nyer pasal aku sanggup dengar bebelan emakku itu..hehehe...
 
Damsel in distress??? sooo not her...
then masa kat Uni...the obsession moved to Taiwan/Korean series..Meteor Garden..(tetiba ada crush plak kat F4)..citer Chaiyok girl (x ingat tajuk..)..sanggup follow dr awal sampai lah last episod gitu..
lagu dia pun ala2 dah hafal eventho x paham sepatah haram pun...
 
F4 dan si gadis comel...
 
of coz x lupe time Latin series..La Usurpadora...Mis Tres Hermanas...Maria Mercedes..hahaha...those are the times...time ni bukan aku yg berlari-larian..tp housemate ku..kak sue yg berlarian-larian dr bwh ke tingkat 1 semata-mata tanak miss satu saat pun...
 
Carlos Daniel ngan ..lupa lak nama heroin dia..
 
 
la ni walaupun dah tak serancak dulu..still aku x bleh nk berenggang ngan tv nih...

kalo sitcom..ada 2 je yg aku betul2 layan, which is x miss every episode..are Friends (walaupun da lama..still layan) and How I Met Your Mother...very the funny la...
 
tak bosan evetho da bnyk kali nengok..
second feveret sitcom...
kalo series lak..aku suka layan crime and forensic thingy such as CSI (plg suka Vegas time ada Gil Grissom..)..Criminal Minds..Body of Proof..Castles...Bones..etc..etc...
takpun medicine practice..dulu2 ada ER..skrg ni layan Grey's Anatomy plak...
 
CSI dulu n sekarang...
 
my most feveret on screen couple..da bomb..
 
then tak tau nape sekrg ni terlayan Revenge..best gak follow minah Emily / Amanda nih rancang revenge plan dia kat org yg dah buat naya kat family dia..hehehe...
happy 'family'
panjang gak aku bebel pasal tv nih..well..it's quite a big part in my life..ngeh..ngeh..ni belum citer pasal aku dan lagu / aku dan novel plak...
 
hehe..lagho tul aku nih...

No comments:

Post a Comment