Check this out!!!

Backpacking Eropah 2015 - Kos dan Bajet: 20 Hari 8 Negara

Sedikit info dan tips mengenai bajet dan planning untuk trip ni mengikut pengalaman kami. Hopefully dapat membantu sesiapa yg ada plan gila ...

Saturday 29 June 2019

Kembara Iceland dan London 2018: Iceland - Jalan-jalan di Reykjavik - Day 5

28 October 2018

Sungguh kejap masa berlalu if we are enjoying the day. Dah last day di bumi Iceland. Terasa sedih sebab terlalu banyak lagi landscape nya yang ingin kami teroka. InsyaAllah jika ada rezeki dan umur yang panjang, semoga kami dapat lagi jejak ke sini.

Takdirnya kami pada hari terakhir itu bumi Reykjavik dibasahi hujan sejak pagi. It was quite heavy that cause us to just lepaking in the room and packing. Bila dah agak tengahari, barulah hujan reda. Kami mengambil kesempatan untuk keluar dan berjalan2 di sekitar town. 

Jalan2 di park, singgah di Hard Rock cafe, dan Grocery store just nak nengok apa yang ada. Sempatla beli jajan dan cookies nak bawa pulang. Juga sedikit ole2. 
mula berjalan dari bilik ke town..Agak dekat sebenarnya



one of the Mall. Dah start jual Christmas ornaments
 






The Town itself has so many interesting place to see. Since kami tak naik any public transport, kami just jalan2 di area yang walk-able distant dari bilik. Setelah puas, kami pun kembali ke bilik, doing some laundry, sambung packing dan tido awal sebab pagi2 seblm subuh dan kena bergerak ke Airport.

Maka terbang lah kami semula ke kota London membawa memori yang sangat indah.
Iceland will always have a place in my heart..

No comments:

Post a Comment