Check this out!!!

Backpacking Eropah 2015 - Kos dan Bajet: 20 Hari 8 Negara

Sedikit info dan tips mengenai bajet dan planning untuk trip ni mengikut pengalaman kami. Hopefully dapat membantu sesiapa yg ada plan gila ...

Friday 8 January 2016

Cowboy Place, Nasi Kukus Ayam Panggang, Port Dickson

Okay, since aku bukak blog2 pasal makan di PD mesti kuar pasal restoran ni, makanya haruslah aku try sendiri. Restoran ni tak jauh dari Teluk Kemang. Masa kami sampai dah 12 lebih dan org dah start ramai. Tapi masih ada meja2 kosong sebab ianya agak besar.

Kami hanya amek set yg ada nasi, ¼ ayam panggang, sup kosong dan sos untuk ayam. Set ni RM6. Air hanya ada tembikai atau mineral RM2. Kalau nak tambah sayur ke, telur ke, atau extra makanan lain2, kena bayar extra lah.
Bagi aku, nasi tu agak kureng umphh rasa kukusannya. Rasa mcm nasi biasa. Sedap lagi nasi kukus ayam berempah kat umah aku..hihi..

Tapi ayam panggang tu x dinafikan memang sedap. Tapi kami dapat dah agak sejuk sebab dorang dah siap2 hidang2 dlm pinggan, customer order boleh terus dapat je. Lauk2 yg lain tak taulah sebab kami tak amek pun. Makanya my curiosity pun dah dipenuhi, jadi lepas ni mungkin aku x payah singgah sini..hihi..

No comments:

Post a Comment