Check this out!!!

Backpacking Eropah 2015 - Kos dan Bajet: 20 Hari 8 Negara

Sedikit info dan tips mengenai bajet dan planning untuk trip ni mengikut pengalaman kami. Hopefully dapat membantu sesiapa yg ada plan gila ...

Saturday 18 July 2015

Salam Eidul Fitri

Salam Eidul Fitri kepada semua..

tahun ni turn raya di Selayang dulu umah pak mentua tersayang..hehheh..
Tapi yg sedihnye BB dapat cuti 1 Syawal saje..Hari ni yakni raya ke 2 dan esok raya ke 3 dia kena kerja..Kami akan balik Tepen raya ke 4 sampai 6 nanti..Oh tidak...Maka hari ni aku mati kutu sensorang kat umah..sekali sekala layan si Momo dan Ciko tu..

Nak nengok tv pun xde mood. So pagi tadi aku masak Nasi Jagung, ayam masak merah dan acar jelatah..Konon nak anto ke BB kan. maklumla mood raya..Lagipun takkan nak suruh dia makan kat mamak kan raya2 nih..

Nak dijadikan ceriter, nak start keta gi anto tu..keta takleh start tetiba..Aku saspek bateri kong nih..Makanya BB kena la balik kasi tukar itu bateri dan terus je lunch kat umah..Haha..At least takyah aku drive ke Cheras nun..

So masih di mood raya, aku decided nak buat cookies. Jadinya skrg ni sambil aku menaip, my Choc chip cornflakes cookies tengah mengembang dalam oven nun..Huhuhu..Harap2 menjadik..

anyway..Selamat Hari Raya dan Maaf Zahir Batin...

No comments:

Post a Comment