Check this out!!!

Backpacking Eropah 2015 - Kos dan Bajet: 20 Hari 8 Negara

Sedikit info dan tips mengenai bajet dan planning untuk trip ni mengikut pengalaman kami. Hopefully dapat membantu sesiapa yg ada plan gila ...

Monday 25 May 2015

Backpacking Eropah 2015 - Day 2; Stratford-upon-Avon

Friday, 10 April 2015

Lebih kurang 12.30 am, sampailah kami di Birmingham dan dijemput oleh my best BFF Ms Nora n hubby nye Zarul. Kami dijamu dgn mee rebus yg sgt best dan borak2 dan catch up sampai pagi. Plan asal kami adalah nak ke Stonehenge dgn car rental, tp Nora n Zarul persuade us to consider other better option sbb katanya Stonehenge to dah dikelilingi tali to avoid tourist getting too close to it n jaraknya agak jauh. So its not really worth it kata deme. So kami pun agree dgn perubahan rancangan n instead akan ke Stratford-upon-Avon (Shakespeare’s birthplace), Birbury Village, Premium outlet sbb nak cari Clarks utk BB dan Oxford.

Esoknye pagi2, kami pun bergerak ke first destination iaitu Stratford-upon-Avon. It’s a small village, yg menjadi attraction is dia adalah tempat kelahiran Shakespeare. Malangnye time kami sampai, umah nya ditutup sbb renovation. Xde rezki nampaknye. Tp nasib baik lah dia ada park yg sgt cantekk dan peaceful..jalan2 di park ni dpt la menenangkan fikiran yg kacau..chewah..hahaha..

beautiful street 
time ni masih pagi jadi pemandangan sgt cantekkk
berebut2 nak amek makanan..
feeling2 kuch kuch hota hai..
sesape nak mendayung silakan,,,
My best BFF n doter...

No comments:

Post a Comment