Check this out!!!

Backpacking Eropah 2015 - Kos dan Bajet: 20 Hari 8 Negara

Sedikit info dan tips mengenai bajet dan planning untuk trip ni mengikut pengalaman kami. Hopefully dapat membantu sesiapa yg ada plan gila ...

Monday 30 December 2013

Old Malaya Kopitiam @ Seksyen 7, Shah Alam

Lunch date ngan Pn Mimie...kali ni kitrg ke Old Malaya Kopitiam..
nak ke Big Brother which is kat sebelah dia je..
but since aku x pernah rasa kat cni..so..try je la kan..
Old skool menu..teringat lak buku skolah dulu2..
since time ni tersangat lapar..so feeling tamak tu sudah datang..so aku order extra..(kira mcm starter la kan..)
 
Scramble eggs wif cheese..Mimie kena paksa amek satu..hihihi..
bagi aku ok la but quite heavy..by the time abes satu keping..perut da ala2 full gitu..
 
Dry Wantan wif noodle
yg ni agak dissapointing la sbb mcm bland je rasa dia..aku terpaksa mintak cili padi..huhu..
 
nie chicken wrap sumtin....
Yg nie Mie kata wrap tu very heavy dressing..so taste dia da tak best..so end up..membazir lagi...tsk tsk tsk...

P/S: Mie..aku tanak tepek gambo kita sbb muka aku ngan berkilat...muahaha....

2 comments: