Check this out!!!

Backpacking Eropah 2015 - Kos dan Bajet: 20 Hari 8 Negara

Sedikit info dan tips mengenai bajet dan planning untuk trip ni mengikut pengalaman kami. Hopefully dapat membantu sesiapa yg ada plan gila ...

Sunday 10 March 2013

insaf jap...

hari tu masa stop kat red light ternampak lak keadaan nih..insaf dan bersyukur jap aku...



tengah tengahari rembang (memang time ni matahari ngah maximum)...brother ni cat / touch-up signboard nih..aku tak tau da brp lama dia kat atas tu..

kenapa aku kata aku insaf dan bersyukur? yelah..aku ni lately selalu je komplen or merungut pasal keje aku..padahal sebenarnya still better drp sesetengah orang yg lain..

aku nyer time flexible...bosses pun takla sampai di cop 'boss from hell' kot...sekali sekala boleh lunch tempat yg best..and banyak lagi la benefit yg lain...

betul lah kata2...jangan lah pandang ke atas..sebaliknya pandang ke bawah..
baru kita akan perasan yang ada orang yang nasibnya tak sebaik kita..

No offense pada brother dlm gambar nih..takde yg salah dengan kerjanya..tapi kalo aku mmg nangis kalo kena keje camni...

salute u brother...

No comments:

Post a Comment