Check this out!!!

Backpacking Eropah 2015 - Kos dan Bajet: 20 Hari 8 Negara

Sedikit info dan tips mengenai bajet dan planning untuk trip ni mengikut pengalaman kami. Hopefully dapat membantu sesiapa yg ada plan gila ...

Thursday 27 December 2012

Walking Down Memory Lane: Student life - Part 1


Haha…aku nak stori mori life aku time jadi student. Kalo rasa bosan takyah la baca..ngehngeh.. :-p

Start zaman tadika. Aku ni dulu tadika islam. So pakai serba serbi hijau la kan. Time ni aku ala2 kiut gitu..(perasan tak)..ermm memori time aku mcm ingat2 lupa laks. Aku just ingat masuk persembahan nasyid. (itupun sbb ada gambo..hehe)..dan aku pun tak cam yg mana satu dari bebudak tu adalah aku…hahahaha….

Moved on to Primary..Std 1 -2 aku masih kat Slim River. Bila nak masuk Std 3 baru lah aku pindah ke Tepen. Maka aku pun meng’join’kan diri jadi bebudak Convent. Time ni aku still ingat most of my frens especially my dearest, Mimi..who join us in Std 4. Hahaha..masa memula si Mimi ni masuk, semua cam jakun..almaklumlah..budak KL…(Mimi, sila jangan marah ha…)

Apa yg aku ingat ek..erm..aku ingat main seremban guna yg bunjut2 tu… aku ingat time rehat aku suka makan fishball ngan kuah laksa…aku ingat RMT…aku ingat kena rotan tangan ngan pembaris sbb tak dpt jawab soalan english..hehe…aku ingat PJ seberang jalan..kelas muzik dengan recorder..apa lagi..haa apek jual aiskrim depan skolah..

Dan yg pastinya…aku takkan lupa rombongan ke Langkawi naik keretapi ke Arau masa derjah 6 (hansap man..hehehe)..Ni la first n the last time aku gi Langkawi..owh  sudah lama..nak pulak masa kat chalet, satu bilik ngan Cikgu..owh kengkawan sebilikku..masih ingatkan korang kita kuar bilik ikut tingkap sbb nak mandi pantai eventho arwah Cikgu Rubiah kata jgn kuar bilik? Kocik2 dah pandai panjat tingkap kan nak mandi laut nyer pasal…huhu..

No comments:

Post a Comment