Check this out!!!

Backpacking Eropah 2015 - Kos dan Bajet: 20 Hari 8 Negara

Sedikit info dan tips mengenai bajet dan planning untuk trip ni mengikut pengalaman kami. Hopefully dapat membantu sesiapa yg ada plan gila ...

Monday 12 February 2018

Hotel Review: Imperial Heritage Hotel, Melaka

Dah banyak kali aku stay sini masa outstation. Sebabnya location dia tersangat convenient. Berhadapan dgn Dataran Pahlawan. So kalo aku sensorang tu, takyah drive jauh2, menapak je ke seberang utk makan dan sebagainya. Kalo tak ke seberang jalan pun, kat bawah dia ada 2 cafe dan satu resto mamak, dan Baskin Robbin. Even kalo malas nak turun, order je room servis..Hehheh.. Maklumla kalo sorang memang serba serbi malas..

Selalu kalo early booking, dapat la dlm RM120 satu malam exclude breakfast. Slalunya aku mmg tak amek breakfast sbb x enjoy la makan buffet sorang2. Kalo dgn breakfast, harga bilik dlm RM150 satu malam. Ada swimming pool kalo sape2 nak buat lap.

Selalu aku book bilik Imperial Deluxe je. Dlm bilik ada disediakan coffee tea mcm biasa, mini fridge, iron dan iron board, dan of course la wifii. 
View dari balkoni bilik
Breakfast pun agak banyak selection. Memang full dan jadi ular sawa pagi2 ni. View masa breakfast pun menarik.
3rd Floor tempat breakfast 
Bagi aku mmg sangat berbaloi stay kat sini. Okay sekian review tak berbayar dari aku...

No comments:

Post a Comment