July 2026
Alang2 ada kenduri anak buah pada hari Sabtu di Ipoh, kami decided utk naik ke Cameron kejap utk 1 mlm. Ahad lepas breakfast terus naik ikut Simpang Pulai. Tenang2 je jalan tak banyak kenderaan.
First stop kami di Avant Chocolate. Jalan2 di garden dia kejap then duduk minum kopi dan layan aiskrim. Siap ada dinosaur sambut di entrance.
Hujan dah reda, bolehlah menapak turun. Boleh lah nak check-in hotel. Book hotel Flora Plus di Centrum. Macam biasa, rehat2 kan badan dulu barulah keluar cari dinner. Kami dinner di area Centrum saja dan berjalan2 di sekitar situ.
Esok pagi, kami breakfast di Kopitiam yg berdekatan, terus ke Kea Farm utk beli2 sayuran dan jagung. Ada kiriman strawberry jugak. Ke Tanah Rata, tapau scones lagi untuk bawak balik. Then kami pun meneruskan perjalanan pulang ke pangkal jalan. Maklumla, hari esoknya dah bekerja.
Okay. Done dengan delayed post. Tunggu next short vacay pulak.
























No comments:
Post a Comment